Szef Visa w Polsce o pokoleniu Z w świecie cyfrowym
O pokoleniu Z i świecie cyfrowym w styczniowym numerze Miesięcznika Finansowego BANK pisze Adrian Kurowski dyrektor generalny Visa w Polsce.
O pokoleniu Z i świecie cyfrowym w styczniowym numerze Miesięcznika Finansowego BANK pisze Adrian Kurowski dyrektor generalny Visa w Polsce.
Dzięki Visa Mobile płacenie kartami w sieci staje się łatwiejsze, szybsze i bardziej intuicyjne, a przy tym bezpieczne. Uważam, że to rozwiązanie z olbrzymim potencjałem dla konsumentów chcących płacić kartą w sieci, a dla banków okazja, by wyróżnić się innowacyjnością.
Konsumenci przywiązują coraz większą wagę do rozwiązań, które pozwalają im mieć pozytywny wpływ na środowisko. Visa wspiera swoich klientów z branży finansowej, rozwijając i włączając do swojej oferty produkty i usługi, które pozwalają im odpowiadać na tę potrzebę.
Zbliżające się Forum Usług Płatniczych będzie świetną okazją, aby porozmawiać o tym, jak usługi płatnicze zmieniają się w związku z postępującą cyfryzacją, pisze Adrian Kurowski, dyrektor VISA w Polsce.
Z Adrianem Kurowskim
dyrektorem Visa w Polsce, rozmowa o tym, jak bankowość detaliczna rozwija się na naszych oczach.
Ostatnie miesiące przewróciły życie wielu z nas do góry nogami. Znaczne zmiany odczuli zarówno konsumenci, drobni przedsiębiorcy, jak i banki. Zmieniły się chociażby sposoby, w jakie płacimy. Spora część konsumentów przestawiła się na zakupy w internecie, a w sklepach coraz chętniej płaci zbliżeniowo, gdyż sprzyja to zasadom dystansowania społecznego.
Visa, zarówno w Polsce, jak i na świecie, aktywnie działa na rzecz rozwoju płatności cyfrowych. Chętnie wspieramy inicjatywy, które mają na celu popularyzację rozwiązań bezgotówkowych – przekonuje Adrian Kurowski, dyrektor Visa w Polsce.
Adrian Kurowski, dyrektor Visa w Polsce o przyszłości transakcji bezgotówkowych.
"Dla wielu podróżujących możliwość płacenia w kraju i za granicą tą samą debetową lub kredytową kartą Visa to znaczące ułatwienie. Możliwość swobodnego posługiwania się kartami Visa na całym świecie stanowi ważny element w budowaniu świadomości konsumentów dotyczącej wygody i bezpieczeństwa płatności bezgotówkowych."
Adrian Kurowski, dyrektor Visa Europe w Polsce